utorok 11. februára 2014

Kreslenie na látku



Napriek tomu, že sa veľa nešilo, látok bolo všade dosť. Najskôr upratovanie, ukladanie a triedenie, na FB ma inšpiroval návod, ako si poskladať látky s použitím pravítka, aby mali rovnakú šírku. Zistila som, že mám veľa pekných látok a že poriadok je dosiahnuteľná vec. A potom sme vyskúšali, ako sa dá kresliť na látku s použitím malých šablón - jedna je pre mňa a rozhodla som sa, že z nej bude obal na kindle, druhá je pre železničiara na karneval, ale určite bude mať aj každodenné využitie, keďže vlaky sú všade a všetko s nimi súvisí. Použili sme - teda ja som len vyberala látku - farbu, ale aj sprej a predkreslenú a vyrezanú šablónu.





Do kapsičky by sa malo vojsť viacero druhov lístkov, drobné suveníry, detské štikačky na lístky, nejaký vagónik alebo rušeň a menšia vlaková knižka, napríklad Benny Blu.





***

Stránky o patchworku a šití sa začínajú plniť aktuálnou témou, ktorá nás čaká na konci tohto týždňa, ružová, červená, srdiečka, drobné darčeky. Niektoré sú fajn, niektoré nemusím. Ale tento návod zo stránky Hala-bala aj s variáciami, ktoré sa dajú na základe tejto techniky vytvoriť, sú určite celoročne zaujímavé:
http://halabalastyle.blogspot.sk/2014/02/navod-na-propletene-srdce.html

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára